En Ganska Dålig Start

 
Min dag har varit toppen! Iaf fram till efter lunch. Jag vägde mig och fick allt gjort på min lista. Väger 56.8 kg. Jag tog förbilder men för att göra det tog jag ner min spegel i rummet och tog den till toan för att lättare ta en bild bakifrån oxå. När jag va klar la jag den uppe på sängbordet istället för att hänga upp den tänkte att jag skulle hänga upp den senare men glömde och senare under dagen så låg jag på golvet mitt emot den för att jag hade extremt ont i ryggen o behövde ligga på den en stund. När jag satte mig upp råka jag knuffa till bordet och då ramla spegeln o den är väldigt stor o tung men jag önskar att det bara va det men framför den stog blandannat en lampa en väldigt stor o tung den är gjord på typ glas marmor elr något sånt + silvrig fot till den? Vet inte vad den kallas men iaf så är den väldigt väldigt tung att lyfta och jag vet att hatten på den är gjord av glas för att jag haft en annan som jag en gång råka ta sönder o då var det glasigt iaf så ramla den rakt på min fot och spegeln hamna på mig men det var foten som mest gjorde ont och min första tanke va hur ska jag nu gå ut o promenera.
 
Jag kan inte trampa med den foten kan gå korta sträckor men kan inte lägga min tygnd på. Kunde inte hämta upp min bror från skolan så han kom ensam han brukar gå ensam hem men möter alltid upp honom på vägen för att annars tar det över en halvtimme för honom att komma hem och det är en 5 min promenad. Han blir lätt distraherad och stannar upp för att titta på något eller prata med någon. Iaf så somna jag efter han kommit hem o vakna superhungrig för hade inte ätit något och alltid när jag somnar på dagen vaknar jag jättehungrig jag vet inte varför men därför jag vill undvika att sova på dagen. Sov väldigt sent o dåligt igår kväll o vakna tidigt så jag lixom bara råka somna försökte kämpa emot med kaffe men mina ögon blev ändå för tunga och jag är trött nu oxå vill sova mer men kämpar emot för att sova tidigt ikväll.
 
Jag åt 1/2 mini keso och en grillad macka som va på 2 skivor rasker 2 skivor rökt kalkon, spenatblad, paprika o gröna oliver. Förutom det har det bara varit olika drycker men när jag åt dendär mackan som förresten är min favoritmacka kändes det som om jag avbrytit dieten redan för att den innehöll ost. Så det känns som om jag borde börja om egentligen. Ska försöka inte äta sötsaker ändå och inte äta mer förrän imorgon vara dricka teer men känns som om jag avbrytit o lika gärna kan äta något gott tex kex o te. Dessutom kommer jag intd kunna ta promenader förrän foten fått vila har ett jättestort skrämmande blåmärke på nu. Hann iaf simma ordentligt imorse men ändå! Är inte lika motiverad längre. 
Matintag | Hälsa, Träning, Viktnedgång | |
Upp